Nytt år, nytt liv.

2011 började grymt bra, planade ut men sommaren blev till slut den värsta i mitt liv. 2011 är året jag lärde mig hur hur man mår när man mår som sämst, men även hur man är när man behöver vara som starkast. Idag, sista dagen på året, ska jag lämna allt bakom mig och välkomna det grymmaste året ever!

Trots att det var en mindre bra sommar festade vi konstant andra halvan av året, jag mötte nya, underbara människor, jag insåg värdet av mina riktiga vänner, jag fick ett till syskonbarn och jag kände mig mer levande än någonsin.

Så 2012 ska bli lika bra, fast bättre.

SKÅL<3


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag ska göra mitt bästa för att ditt år 2012 ska bli aaawesooome! För det kommer det bli!! :D

2012-01-01 @ 21:29:26
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: katja

SKÅL!

2012-01-04 @ 23:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0