Say it's not her fault. It's you.

Jag är en glad och positiv
Människa. Har livsglädje och drivkraft som jag själv inte alltid förstår mig på. Egentligen. Sån är jag egentligen. Men livet har ändrats, mycket har hänt. Jag inser det när jag läser gamls dagboks inlägg. Mitt vuxna liv började med ett lyckligt förhållande och en utbildning. Stannade vid ett års studieuppehåll då det bästa året i mitt liv startade med resor, nya jobb, ett liv i England, min systers bröllop, ny titel som moster, nya händelser och mycket annat spännande. Återgick till det normala efter ett år med skola och all den stress det innebär. Utan mitt lyckliga förhållande. Rutin. Helt otroligt hur snabb man kan vara på att gå tillbaka till det som en gång har varit normalt. Ja. Lite roligt hände ju i mitt liv som normal. Ett besked om att jag ska bli faster och en ny bil. Mycket har hänt.

Men nu blir det uppehåll igen, och idag har jag bestämt att jag ska sluta gnälla. Vi har det så bra, men det är inte alltid vi inser det.

Nu blir det ett halvårs uppehåll sen blir det back in business! Förra uppehållet var det bästa som hade hänt mig. Hittills. Det här uppehållet ska bli bättre!

Ibland måste man få vara lycklig, trots att livet inte är som man önskar.


Kommentarer
Postat av: H

Det här uppehållet ska bli grymt!! <3

2012-01-01 @ 21:27:00
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0