Be with someone who knows what they have when they have you.

Inatt drömde jag om honom. Om han där. Ni vet han. I England. Han jag inte längre skriver om. Jag drömde om honom. Om att jag sov över hos honom. Men jag ville inte ligga bredvid där, jag ville inte att han skulle röra mig. Jag låg bredvid honom i drömmen, jag var vaken i drömmen, och jag tänkte - såhär vill jag inte leva, jag är inte lycklig.

Sedan drömde jag om honom, han mina celler skriker efter, han som fick mig att tänka på annat när jag hade ett förhållande. Han som lockade mig till att synda, som jag aldrig gjorde. Han som jag ville ha, som min själ ville ha. Han som slutade höra av sig. Han som jag i hemlighet fortfarande tänker på. Honom drömde jag om. Och han var lika idiotisk i drömmen som i verkligheten.

Så min dag började lite dåligt. Men den kommer avslutas stort, för ikväll är det fest. Födelsedagsfest. Och utgång. Idag längtar jag inte så mycket, jag är inte lika pepp. Men det blir jag. Det är kvällar som denna som alltid slutar bra. Alltid.

Man får helt enkelt kyssa många grodor innan man hittar sitt svin.

Trackback
RSS 2.0