Don't settle with less just cause you're not patient enough to wait for the best.

Idag var vi på xoy. Vakten trodde jag var 28. Inte så kul.

Och idag fick jag glädjande besked. Det känns bra när träningen ger resultat. 10 cm sen september har jag gått ner runt midjan. Det får jag ju vara ganska nöjd med. Eller väldigt nöjd.

Och jag sitter och funderar på varför jag aldrig gav den dära killen en chans. Jag valde den andra, och jag valde uppenbarligen väldigt fel. Väldigt, väldigt fel - nej nu räcker det, hejdå. Han. Han hade inte så himla fin personlighet. Och det gjorde att han gröna ögon inte lägre spelade någon roll. Ja ni som vet ni förstår.

Idag var jag nykter. Det blir en av många kommande nyktra kvällar. Det förstör liksom träningen om jag ska dricka samtidigt. Men på min födelsedag om mindre än en månad, då ska jag unna mig. Det var en bra kväll, en rolig kväll med tre snygga killar. Ingen som blev min, men jag var inte riktigt på humör idag. Jag kände för att dansa.

Bara dansa.


Kommentarer
Postat av: Katja

Wow, 10 cm!! You go girl! :D Hade aldrig kunnat hålls mig undan alkoholen höhö .

2012-12-02 @ 19:04:52
URL: http://allthosedaystravelling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0