Go on and be crazy. Craziness is like heaven.

Har haft två underbara dagar, med många goda nyheter. Kände idag att livet var för bra för att vara sant. Och lite, men bara lite rätt hade jag. För det blev inte som jag hade tänkt mig.

Så blir det ju ibland, att livet väljer sin egen väg. Jag lär mig varje dag. Något nytt varje dag. Med hjälp av mina personliga psykologer Saska och Sandra lyckas jag analysera och få grepp om situationen. Och får inte jag grepp om det, vet jag att de har koll på läget. De finns liksom alltid där när jag behöver dem som mest<3

Sen upprepas historien. Om och om igen. Men livet känns fortfarande sådär fint, jag vet bara att jag har en tendens att överanalysera. Jag tenderar att bygga upp förväntningar som jag egentligen inte har. Och inte heller behöver.

Ja, nu undrar du säkert vad som har hänt. Det gör jag också, det gör jag också. Varje dag, varje gång. Det gör faktiskt jag också.

Trackback
RSS 2.0