Love is the most powerful and still most unknown energy in the world.

Idag känner jag mig behaglig. Känner mig så nöjd på något sätt. Kan bero på att jag har haft telefontid idag, att jag har ringt de jag inte har pratat med på ett tag. Eller så beror det på att vi hade konferenssamtal - Jessica, Farzane, Gormit och jag. Lite som en mysig tjejkväll. Vi hörde varandra allihop, fast vi var på helt olika ställen, med flera mil emellan oss.

Det kan bero på att jag pratade minnen med Kimiya. Att vi pratade om allt och skrattade åt allt. Sen kan det bero på att jag har pratat med skolan. Att jag får söka inför våren trots att jag missat insökningsdatumet med en månad. Att de ska prioritera mig, om - men bara om - jag får igenom det jag vill få igenom under hösten. Det får jag veta snart.

Det kanske beror på att vi pratade om Stockholm. Om att jag och Jessica kanske ska åka dit. Att vi pratade om allt som hände och inte hände.

Eller så beror det på att vi pratade om honom, Gormit och jag.

Trackback
RSS 2.0