Borta bra men hemma bäst.

Home sweet home. Äntligen är jag på svensk mark igen och jag har kramat och pussat min familj, dock inte tillräckligt mycket. Så det får bli mer pusskalas innan jag åker till England igen.

Läste precis Kenzas blogg, och hon är i Dubai. Längtar så tillbaka till Dubai. Trodde att min kärlek till denna stad berodde på Hamid, att det var för att han bodde där. Men jag har alltså insett att min kärlek för denna stad enbart är för staden och inget annat. Tjejer, vi borde åka dit i vinter, vem är på?

Jag pluggar för fullt (inte riktigt) inför morgondagens tenta. Jag ska plugga mycket och intensivt idag (det är sant). Men först ska jag träffa Leon. Jag känner mig ganska säker inför tentan, men ska plugga långt in på småtimmarna ikväll.. Det är ju trots allt den tradition, det här med sista minuten plugg. 

I helgen blir det syrrans flytt, ska bli så mysigt att vara samlade igen med hela familjen. Nej nu måste jag iväg, puss!
 



Mitt första tentaplugg.. Redan 2,5 år sen nu..


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag är lätt på! :D Helt seriöst nu alltså :D

2011-04-15 @ 09:21:57
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Saska

Jag hade så varit på om jag inte skulle åkt till Thailand. Men definitivt en annan gång :D

2011-04-16 @ 00:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0