I'm from heaven.

Har haft underbar helg i London, som började med att jag överraskade Sheila jighsen och Mona med att åka dit två dagar tidigare än jag hade sagt. Är väldigt glädjande att min närvaro kan göra någon lycklig i alla fall haha. Vi har hittat på massor, kände mig gammal för första gången. För gammal. Sheila och Mona festade, jag och Hamid stannade hemma. Men, får hoppas att det var en tillfällig 1-dags period. Det här med att känna mig gammal alltså. Låter bilderna tala för sig själva (Jessica, skyller på dig om den här meningen är grammatiskt fel), men kan inte avsluta det här inlägget på ett bättre sätt:

Vi gick runt i Camden (en stor marknad) och mötte en säljare som sa till Sheila, "where are you from?" Sheila svarade "Heaven, and a little bit from Afghanistan" Hahahahaha.

Puss.




Nilou med Mangas glasögon:)



Kolla hur jag hittade min buse haha



Nilous nya favoritsyssla



Min dator är lite av en favorit



Londons prinsessor typ:)


Mona och jag:)



Hahaha att jag inte dör



<3



Fråga inte varför



Sheila skulle svälja en liten tablett haha












<3<3






Camden, ifall ni missade skylten









<3






Haha



Bluebells, en hel skog med dessa blommor:)



Utflykt med la familia (givetvis inte min familj, ta inte åt er ni som faktiskt är min familj:D)


Kommentarer
Postat av: Heidi

så fina bilder :) <3

2011-05-14 @ 19:37:55
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0