Single or married?

Det är inte längre Mang, mitt namn är numera Manga.

Sitter här, väldigt hungrig kl nio en tisdagkväll och fantiserar om mat. Men snart, om cirkus en kvart ska jag få mat. Chicken kebab. Mmmm. Vi tog en drink på puben next door idag, hela vår lilla familj (antar att jag ingår i den). Jag, Ellie, Arash och Nilou (hon drack givetvis vatten), jag drack ett glas vin på tom mage, och eftersom Nilou var trött fick vi svepa drickan = full Maral. Eller lullig i alla fall. Haha det är för roligt alltså. Nu mår jag bra, och äntligen har de beställt mat, I'm in heaven!

Jag är dålig, hade lovat att lägga ut bilder.. Har inte gjort det än, fast är inte helt dålig, för har laddat upp två album på facebook. Snart kommer bilder här, men det blir nog tyvärr efter London. Eller kanske ikväll, får se om jag orkar efter maten, har en tendens att hamna i matkoma då och då:)

Jag besökte "the local store" (kiosken, ungefär som Alidebergs Omar) i veckan, har varit där några gånger innan. Det är några indiska män som arbetar där, varav en verkar väldigt trevlig. Här följer vår konversation:

Han: Are you a student here?
Jag: No, I'm an au pair.
Han: ?
Jag: It's like a nanny.
Han: Oh, where are you from?
Jag: Iran. I'm just here for 2 weeks. I'm going back to Sweden, where I live, soon.
Han: Iran? Are you a muslim?
Jag: No. I'm nothing really.

Han var väldigt chockad.

Han packar det jag har köpt tar betalt och säger: Are you single or married?
Jag: I have a boyfriend.
Han: Oh no.

Han är nog kär i mig:) Ville bara dela med mig av detta.

Nu ska jag vänta på maten, saknar er där hemma men måste erkänna att jag njuter fullt ut av mina sista dagar här. Vi skippade nämligen våren och hoppade till sommaren direkt. Jag hade bara linne och kjol idag, för er som undrar. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Gormit

Hahahaha fan vad bäst matkoma! Joon, indier har en tendens att falla för dig har jag märkt. I like the shape of ur body haha :D <3 Lovee miss u!

2011-04-21 @ 18:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0