WOHOOOOOOOOOO

Jag funderade på om jag orkar ladda upp bilder, var ganska trött. Så fick jag för mig att kolla om tentaresultaten hade kommit, och det hade det! JAG KLARADE DET!! FAN VAD BÄST JAG ÄÄÄÄR!! :D:D:D Det är så många jag vill berätta för, så många jag vill dela min glädje med. Men jag har inga pengar på mobilen, ingen är inne på facebook, ingen är inne på skype. Det är bara jag och min glädje, i mitt rum i Norwich. Så det får bli bloggen. Åh vad jag vill ha någon att dela min glädje med just nu. Inte ens någon här i England kan jag berätta för, här hemma sover alla och Hamid svarar inte på mina sms (kan inte ens ringa honom).

Åh är så lycklig just nu, kan inte föklara! Lycklig och mätt (Chicken kebaben satt precis sådär lagom på rätt plats). Då kanske jag börjar högskolan till höst då:)

Här kommer bilder, eftersom jag råkar vara väldigt pigg just nu, undra varför. Puss till alla underbara där ute (ni är underbara allihop, love<3)





mmm



Niloufars favorit: Hami haha


 
:)

Mitt älskade hjärta<3

Min favorit<3



Min prins<3





 












Familjens nya bebis<3


Kommentarer
Postat av: Heidi

GRATTIS ÄLSKADE MARAL :D är så otroligt glad för din skull! och det betyder att vi kmr gå i högskolan tsm också ett halvår :D jag skicka sms till dej nyss, hoppas du fick det. grattis,grattis, grattis du är bäst! .. och du är älskad och saknad <3<3

2011-04-21 @ 10:52:41
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: sandra

DU E BÄST! grattiiiiiiiiis ♥♥♥

2011-04-21 @ 12:43:27
Postat av: Gormit

MARAL DU ÄR BÄST!! Kan vi skype ikväll? I mizz uuuu<3

2011-04-21 @ 18:06:02
Postat av: katja

men grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRYMT BRA JOBBAT!

2011-05-03 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0