Party like it's the end of the world.

Har ni sett Paris Hiltons partybilder? Har ni någonsin sett hur Kate Moss festar? Vet ni hur Justin Timberlake festar loss? Jag vet, och det är vilt. Det är dans, dans och dans. Det är skratt och leenden, det är lycka. Då ska ni se hur vi tjejer festar. Det är bra, det är roligt och det är oslagbart. Paris, Kate och Justin, ni borde festa med oss någon gång. Vi kan visa er hur man festar.


Igår var det exakt ett år sen min underbara Leon föddes. 17 februari 2010, var en utav de vackraste dagarna i mitt liv. Jag minns det så väl, när vi åkte förväntansfulla till sjukhuset för att träffa världens sötaste pojke. Och nu är han ett helt år! Eftersom Leon börjar närma sig sin 18-års dag kände jag att jag behövde träna på det här med att gå ut. Jag vill vara den första som festar med honom, om han känner för att festa med en då 38 år gammal Maral. Åh, det låter tragiskt.

Så, vi var på legendariska xoy. Och musiken var bättre än någonsin! Det var mitt årliga goodbye-party, vilket inleddes med förfest hos söta Heidi. Vi hade väldigt roligt, och jag kan inte beskriva hur mycket jag kommer sakna er tjejer! Nu känner jag mig lite mer förberedd på att festa om 17 år.

Idag har jag haft tjejkväll med världens bästa tjejer! Mamma, Khale, Shari, Sheila och Sofia. Det var så mysigt, och saknaden kommer vara jättestor när jag åker. Vem ska jag kolla på film och äta chips med när jag är i England?

På dagen var jag och en gravid Shari på promenad, jag hade hjärtat i halsgropen hela promenaden. En gravid kvinna och ett halt underlag är ingen bra kombination. Men det gick bra, och vi klarade oss hela vägen hem. Väl hemma kände jag på Sharis mage, och då, precis i det ögonblicket kände jag en spark. Och jag dog lite.


Nu är det bara två dagar kvar, och jag grips i vanlig ordning av panik. 2 kilos övervikt, en okänd familj som väntar på flygplatsen och två timmars bilresa där pinsamma tystnader gärna undviks. Hur ska detta gå?


En vis person sa en gång att det man inte dör av blir man starkare av. Peace.

   



Första bilden med världens bästa Leon<3



Ett år senare, och om möjligt ännu sötare.



Partyyy!!





Shari och bebisen<3



Tjejkväll:)


Kommentarer
Postat av: Jessika Sköld

Älskling. Jag blir lite tårögd faktiskt. Saknar dig redan masssa massa! Jag hoppas att vi är vänner för evigt, tycker om dig så mycket sötnos. Ha en underbar tid i England, keep in touch bitch ;)



Love u! <3

2011-02-19 @ 09:45:13
Postat av: Sheila Rashidi

Jag älskar din blogg och framförallt dig min ängel!! Är så glad över att du är så otroligt modig och vågar göra detta. Du klarar det, du klarar allt!! Älskar dig ända till månen och tillbaka <3

2011-02-20 @ 00:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0