Det stavas kaos.

Mitt huvud, närmare bestämt min hjärna, går på högvarv just nu. Absolut kaos.

Jag måste packa (I know - jag skulle börja för typ en månad sen, har fortfarande inte kommit igång med det!), jag måste måste måste fixa alla mina papper, jag måste skriva ner fler recept och öva på dem, jag måste hinna ha min tjejkväll med söta mamma, som ska äga rum ikväll, typ nu. Jag har en tenta i april, måste fixa allt inför den (kommer hem tre dagar i april), måste städa, måste måste måste hela tiden. Jag är stressad.

Något som är bra i denna röran är att jag har köpt den jackan jag har fantiserat om utan att veta att den finns (fann den helt plötsligt, och lyckan var total) och jag har köpt ett par skor som jag kan ha i London. Måste tillägga att min kära mor har finansierat allt - alltså mitt liv - sen jag kom hem. Inget att vara stolt över, men det är inte lätt att vara ung. Speciellt inte om man glöms bort på jobbet hela tiden, eller som det så fint heter - du finns inte med i systemet, du har hamnat mellan två stolar.. Okey, tack.

Jag skriver allt detta med risk för att låta lite väl negativ, men allt detta görs ju för att jag ska iväg på ett äventyr! Så ja, jag är stressad, jag jobbar som en galning, försöker hinna med tusen grejer om dagen, men hinner med cirka två, är nervös och orolig, men allt det hör till. Jag är säker på att det kommer bli perfekt, och jag kommer glömma alla dessa känslor när jag väl är där.

Men nu när jag ändå håller på kan jag väl tillägga att jag är orolig över min kamera, jag hoppas innerligt att jag hinner få den innan jag åker. Men Mehdi, min favoritbror har sagt att han kan skicka kameran om jag inte hinner få den, det hoppas jag att du minns att du har sagt Mehdi?:)

 

Nu ska jag planera lite mer inför packningen, jag ska fixa alla papper innan jobbet imorgon, jag ska skriva recept med mamma ikväll, vi ska kolla på film tillsammans, jag ska städa, jag ska prata med Shervs (shervs.blogg.se) och jag ska sluta hänga här. Idag ska jag checka in online. Nu är det verklighet, jag ska åka.

 

Jag har sagt till Hamid att jag ska åka till London, men han vet fortfarande inte vilket datum jag kommer. Jag ska ringa honom när jag är där och förhoppningsvis kommer han kunna räkna ut själv att jag är där när han ser att jag ringer med ett engelskt nummer.

Det här ska nog bli riktigt bra. I'm loving it!




Kommentarer
Postat av: Mehdi

Jag minns....inte!!!

2011-02-09 @ 12:38:55
Postat av: Heidi

jackan och skorna var jätte fina! :)



svar: hahaha det var lite internt skämt där :D

2011-02-10 @ 08:38:55
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0