Nytt liv, ny värld

Om en månad och tre dagar sitter jag på planet till min kärlek. Till mitt nya liv. Till England! I ungefär tre månader ska jag leva ett liv som au pair, med allt vad det innebär.

Jag har efter ganska många om och men lyckats skapa denna blogg, och på vägen har jag alltså lyckats skapa ytterligare en blogg, fått Shervin att inte starta bara en utan två bloggar och jag har även blivit nästintill galen. Ja, bloggvärlden är ny för mig, och även för er som kommer följa min blogg. Stora namn som Shaghayegh Minouiepour och Farzane Hosseini, två mindre tekniska individer ska följa mitt liv i tre månader, via denna blogg. Så let's keep it simple:)

Glöm absolut inte kolla in Shervins blogg: www.shervs.blogg.se där ni kan hitta allt mellan himmel och jord. Eller ja i alla fall allt som händer i Usa. I hans liv då.

Denna blogg kommer alltså att handla om förberedelserna inför resan (eftersom att jag inte jobbar har jag en heeel del ledig tid så att säga) och hur mitt liv kommer formas. Ja, det kan nog bli ganska intressant ändå.

With love<3



Kommentarer
Postat av: islamiska föreningen

dricker du?

2011-01-18 @ 17:43:03
Postat av: Gormit

Maral grattiis du skaffa dig blogg till slut, lite sent ute men lovar att jag läst dina inlägg har bara inte hunnit kommentera. :( Det ska bli super kul att följa din blogg i london jonam. Puuusss.



Ps: vem är det som har frågat dig om du dricker? :/ hahaha

2011-01-23 @ 13:36:18
Postat av: Maral

azizam fadder tigar yani ye tigro adeptera konam ya faderesh besham har chiyeh kheyli bahali hameh karat bahaleh pusssssssssssssssssssssssssssssssssss

2011-02-21 @ 18:31:50
URL: http://maralsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0