You and me, together?

Idag, eller mer korrekt för ungefär 2 minuter sen, bestämde jag mig för att vara min nya värdfamilj trogen, så jag raderade mina två au pair profiler. Detta kan låta väldigt lätt i dina öron som läsare, men det kan jag intyga att det inte var.

Låt mig säga såhär, tänk dig att du har flirtat med någon av motsatt kön ett bra tag, men samtidigt har du träffat en annan av motsatt kön. Alltså har du varit i det så kallade dejtingstadiet och dejtat vem du vill, var du vill, när du vill. Så helt plötsligt säger flirt nummer 1 att h-n vill ta er relation till en annan nivå, ni ska bli tillsammans. Tillsammans som i pojkvän och flickvän, par, partner, ja ni förstår. Då har du ett svårt val, du måste bestämma dig. Ta farväl av flirt nummer 2, för flirt nummer 1 vill ha dig för dig själv.

Detta är alltså vad som hänt idag, jag har sagt nej till alla andra lockande familjer i London, Norwich, Brighton, Manchester, you name it, för att jag numera tillhör en enda familj. Jag har bestämt mig.

Jag är alltså härmed, officiellt, au pair för en liten, söt och underbar flicka på 1 år och 3 månader. Med detta sagt, har jag nu bockat av ytterligare en grej på min "att-hinna-med-innan-jag-dör-lista". För övrigt så vet jag inte alls vad jag har för fler punkter på den listan, eftersom jag precis skapade den, men det tillkommer säkerligen fler punkter. Australien och Thailand kan ju räknas som en punkt: en äventyrlig resa med min absolut bästa kompis, Jessica<3

Tack till min underbara familj och mina underbara vänner för att ni övertalade mig till att göra detta. Utan er hade jag nog aldrig fått uppleva ett av mitt livs roligaste äventyr (antar att det kommer bli det).








Saska and Maran, forever<3


Kommentarer
Postat av: Din favoritkusin

Duktig du är! Alltid lika kul att läsa dina historier, trots att jag hör dem 24/7. Jag är så stolt över dig som uppfyller dina drömmar, du är värd allt!

2011-01-20 @ 12:58:49
Postat av: Brian

grrr! Who are the girl on the first pic, Maran? very nice



And the second must be Saska? thanx

2011-01-20 @ 17:52:45
Postat av: Shervin

Hahaha! Sa bra forklarat anda :) Dock sa overdriver du lite med flirt 1,2 o 3 klart du kan fortsatta flirta med de andra tva men ha kvar flirrt 1, daaaah! hehe peace kon dashi, K&L



2011-01-20 @ 17:54:47
URL: http://shervs.blogg.se/
Postat av: Saska

Bra gjort av dig att ta bort ditt namn, aldrig bra med otrohet vettu :D Du kommer få det skitroligt i Norwich med din nya familj. Men saknaden kommer bli ENORM!



Saska & Maran 4ever <3

2011-01-22 @ 23:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0