Gordon Ramsay?

Jag förbereder mig så gott det går innan jag åker, på alla möjliga sätt. Jag har nyligen börjat skriva recept i en liten bok som ska rädda mitt liv när jag är bortrest. Eller det var kanske att ta i lite. Jag ska i alla fall inte låta någon i min omgivning, inklusive mig själv, gå hungrig. Varför äta Gordon Ramsay's mat när min mat finns? Min älskade mamma och min underbara moster har stått ut med mina tusen frågor om ris, kyckling och allt annat som hör till matlagning, för att jag ska kunna få den bästa receptboken. Inte nog med det, min mamma har till och med gått med på att jag ska få laga maten, så att jag även lär mig hur man gör det i praktiken. Så idag, har jag lagat mat till hela släkten, och nu återstår det bara att äta den (en favoritsysselsättning bland mig och mina vänner). Jag ska ju vara både flickvän och extramamma (det sistnämnda till det lilla barnet då givetis, absolut inte till Hamid) i England och bränd mat är väl kanske ingen favorit varken hos barn eller pojkvänner.

Nu är det bara 29 dagar kvar tills jag åker, woho!

With love<3








Kommentarer
Postat av: Shaajla

Love it. Beat it. You rock my world bää! ekooo, love u mr funny man haha. Du är grym! Ghu

2011-01-22 @ 18:49:41
URL: http://maralsworld.blogg.se/
Postat av: Saska

Jag hoppas att även jag får ta del av dessa maträtter :D

2011-01-22 @ 23:37:44
Postat av: Gormit

Jag vill oxå smaka på din mat, jag ärligt talat aldrig ätit ngt som du själv har lagat. Antingen är det din mamma som har lagat el så är det typ halvfabrikat haha. Det ska bli kul, bjud mig :D

2011-01-23 @ 13:39:11
Postat av: Heidi

så duktig du är! riktig grym hemmafru/karriärkvinna kmr du bli haha :D <3

2011-01-24 @ 00:04:02
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Jessika

Klanka inte ner på Gordon Ramsey, du vet vad jag tycker om honom, haha ;)

2011-01-24 @ 13:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0