Converse. Det stavas snyggt.

Jag är nu en stolt ägare av ett par Converse. Och jag har aldrig känt mig såhär tuff. Eller cool.

Efter många om och men har jag valt att haka på denna eviga trend. Men missförstå mig inte, jag kommer aldrig köra Converse en varm sommardag. Eller med en klänning. Oroa er inte, ni Conversemotståndare. Och tala inte illa om denna vackra skapelse, för rätt som det är har ni fastnat i All stars klibbiga nät, plötsligt är ni några hundralappar fattigare och även en del av en nationell, eller jag bör säga internationell rörelse. Converserörelsen.

Okey, ett alldeles för långt inlägg om Converse!

Se och njut. (Som Converseägare är det omöjligt att känna sig unik. Däremot känner man en samhörighet med resten av världen).

  


Kommentarer
Postat av: Mehdi

Känner mig lite sugen att bli en del av samhörigheten måste jag erkänna. Undrar om jag får i mina breda fötter i dom bara...

2011-07-24 @ 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0