I väntans tider..

Har en mycket gravid syster som ska föda i dagarna, och det är det enda som finns i mitt huvud. Snart blir jag moster!! Idag kände jag bebisens hjärtljud i en tratt, snacka om ett moment alltså.

Bloggtorka i all ära, det jag har haft heter inget annat än tidsbrist. Jag har bara levt livet, shoppat (till min nya lägenhet som jag inte har hittat än och som jag ska flytta till om ca två år), umgåtts en hel del med min familj, varit i Stockholm, Göteborg samt Ullared, festat, umgåtts med mina söta kusiner, ja allt vi ungdomar gör nuförtiden:) (vet inte om detta ord sitter ihop eller inte).

Imorgon är jag barnvakt åt min söta Leon, längtar väldigt mycket<3 Och om jag lägger mig nu blir det snabbare imorgon..

Efter att ha läst Skölds blogg kom jag på att jag faktiskt har planerat sen innan jag åkte till England att Heidi skulle fixa min bloggdesign, typ sånt jag inte förstår mig på. Så Heidi, när har du tid?:)

Nej nu dör datorn, ska försöka blogga lite mer om mitt väldigt intressanta liv. I varje fall när det är dåligt väder.

Puss, eller plus(s) som det numera heter:)

Kommentarer
Postat av: Jessika Sköld

Åh hur vill du ha din design? :D Vad tycker du om min förresten? Ego? Haha :D

2011-06-14 @ 10:44:00
URL: http://jessikaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0