MOSTER MARAL

Välkommen till vår värld lilla Emilio, du har gjort jorden till en bättre plats att leva på!

Som ni förhoppningsvis förstår har jag äntligen blivit moster! Och om jag får säga det själv kommer jag vara världens bästa moster, precis som jag är världens bästa och roligaste faster. Det var en konstig känsla idag när Leon och Emilio var i samma rum. Tidigare har Leon fått all min uppmärksamhet, men nu fick den delas på två. Vi konstaterade att Hamid inte har plats i mitt hjärta längre, för det finns två andra pojkar som fyller det nu.

Fast jag älskar ju Hamid, så han får nog vara med i alla fall. Jag saknar honom. Drömmer tillbaka till min tid i England och älskar allt med det, alla gånger jag satt på tåget till Hamid, alla gånger vi lagade mat tillsammans, alla drinkar, alla dagar vi gick på oxford street, alla filmkvällar, ja till och med alla gräl. Jag saknar honom.

Heidi, eftersom jag aldrig fick svar förra gången angående min header tänker jag fråga igen, när vill du fixa den?:)

Snart ska jag göra livet lite trevligare för er som inte har annat att göra än att sitta här en lördagkväll. Eller en annan kväll. Eller dag. Ja, you get it. Jag ska bildbomba. Eftersom jag tydligen inte har något vettigare att göra än att underhålla er.

Plus (Don't ask).

Ps. Ska verkligen försöka uppdatera mig, har ju i varje fall mina fina killar att skriva om. Det här kanske borde bli en moster/faster blogg? Nej tror inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0