Let the whole world know..

.. att jag lyckas med det jag vill. Okey det här börjar bli lite av en självförtroende-blogg. Men who cares, för jag fick tjänsten! Jag ska jobba natt i sommar, vilket innebär mycket pengar, och mycket sol, då jag kan sova till typ 13-14 och sen njuta av de få soliga dagar vi kommer ha:)

Idag har jag haft en halvdag med Nilou, vi gick till Children's library där Nilou skaffade sig en pojkvän. Känner att jag är en bra förebild. Jag fick helt enkelt stoppa dessa två turturduvor från att hålla hand då pojken som var aningen större än lilla Nilou började springa och Nilou inte riktigt hann med. Dags att gå hem sa jag. Och på hemvägen somnade hon, så en annars 25 minuter lång promenad blev istället 2,5 timmar. Mina höfter gör ont.

För ett tag sen gick jag, med betoning på gick, till tågstationen som är cirka 45 minuters promenad. Det var kallt. Men vad gör man inte för sin pojkvän? Jag skulle köpa biljetter med vouchern jag hade fått. När det väl blev min tur, sa hon som satt i kassan att Arash var tvungen att vara med för att hans namn stod med. Jag förklarade för henne att vi hade ringt till stationen och pratat med 3 olika personer (det är sant) och de hade sagt att det går bra. Hon gick med på det kollade upp biljetter för mig, men ångrade sig.
- I'm afraid I can't do this.
- Oh, come on! I've been walking for over an hour!
- Sorry.
- Are you serious?
- I'm afraid I am.

Tystnad. Svordomar inom mig. Mördarblick. Tystnad.

Jag ringde Ellie och hon tyckte att jag skulle vänta en stund för Arash skulle antagligen komma hem då, så han kunde kanske möta mig. 30 minuter senare, med mycet lägre kroppstemperatur eftersom tågstationen är öppen, bestämde jag mig för att gå hem i mörkret. När jag var fem minuter hemifrån ringde Arash, han ville åka till stationen. Inte nu tänkte jag. Det var samma kvinna som jobbade och hon var helt plötsligt jättesnäll och bad mig om ursäkt. Aja, fick mina biljetter i alla fall.

Ikväll ska jag förmodligen göra dessert till oss. Anteckna.

Jag börjar ju bli bra på det här med korta inlägg.


Kommentarer
Postat av: Heidi

jag antecknar allt på min care-pad :D (fattar du? ipad, ipod,carepad hahaha skoja bara).



stackars dej älskling som fick gå så länge i onödan. jag hade vart såå irriterad. skönt att du fick dina biljetter iaf! du får skriva sen vad det var för efterrätt du gjorde! åker du till hamid imån eller? :) <3<3

2011-03-11 @ 20:10:33
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: katja

Haha jag tycker dina inlägg är långa! Men I like it :D Keep on writing as you do.

2011-03-12 @ 11:58:15
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/
Postat av: Saska

Det var ett kort och bra inlägg :) Så störande med tågbiljetten, sjukt irriterande! Men snart kommer han och hälsar på :D Nu får du visa det bästa Norwich har att erbjuda och presentera honom för familjen :)

Det känns som att alla har träffat honom utom jag, inte kul. Men snart får jag träffa din man :D

<3<3

2011-03-12 @ 13:09:16
Postat av: Maral

ghorbonet beram kek intor starki beht eftekhar mikonam azizam aslan nemidon to chetori mitoni enghadar enrgi mosbat dashteh bashi har vaght nevshtehato mikhonam az khodaye khodam motashkrmisham keh toro be man dade ba tamameh ghalbam barat arezoyeh mofaghiyat mikonam to baese eftekhare mani ashghetam<3<3<3 rasti fesenjono koja neveshti

2011-03-12 @ 14:24:34
URL: http://maralsworld.blogg.se/
Postat av: Maral

ghorbonet beram kek intor starki beht eftekhar mikonam azizam aslan nemidon to chetori mitoni enghadar enrgi mosbat dashteh bashi har vaght nevshtehato mikhonam az khodaye khodam motashkrmisham keh toro be man dade ba tamameh ghalbam barat arezoyeh mofaghiyat mikonam to baese eftekhare mani ashghetam<3<3<3 rasti fesenjono koja neveshti

2011-03-12 @ 14:26:53
URL: http://maralsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0