Superwoman

Mina kära läsare, jag vet. Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera. Men allt händer av en anledning. Jag har nämligen haft ett topphemligt uppdrag och har inte varit särskilt sugen på att riskera något. Därför har jag valt att låta bli att uppdatera. Sen har jag inte haft tid heller, men det är en helt annan femma.

Min älskling Hamid har fyllt år. Och eftersom jag är den perfekta flickvännen (vill väldigt gärna tro detta) överraskade jag min pojkvän med att dyka upp, som en underbar uppenbarelse, utanför hans rum. Såhär började det: jag fick Hamid att tro att jag skulle jobba hela helgen. Hade i mina tankar planerat att jag skulle knacka på och se hans ansiktsuttryck när han är som lyckligast (för man kan väl inte vara lyckligare i någon annan situation?). Till min stora förvåning ringer Hamid på torsdagen och säger att han ska fira sin födelsedag hos sin farbror, från och med lördagen. Detta innebar alltså för mig att risken att jag skulle stå utanför Hamids lägenhet (läs rum), utan någon att överraska. Istället för att förlita mig på min goda tur tog jag tag i saken och ringde Hamids farbror. Vänlig som han är lovade han mig att försöka få Hamid att åka därifrån på lördag förmiddag. Jag var lycklig, tills min telefon ringde. Hamid. Han planerade att åka dit redan på fredag, efter skolan!

Jag ska nu göra en väldigt lång historia kort. Jag släpade med mig, förutom min lilla resväska, en påse med massa dricka och snacks. Det vägde ca 50 kg, och jag släpade med mig detta från ena sidan av London till andra. Det kändes så i alla fall. Jag knackade på hans dörr och han var så chockad att jag fick vänta fem minuter på att ens bli insläppt. Har aldrig sett min älskling så glad<3 Lyckligtvis (detta har med min tur att göra) sov han fortfarande på grund av fredagens händelser. Vad det nu var går vi inte in på.

På kvällen hade jag bjudit in hans vänner (Hamid visste givetvis ingeting). Vi förfestade, jag och 10 killar, lyckat. Efter förfesten gick vi ut och det obligatoriska fyllekäket (självfallet utan fyllan då) tog plats på en iransk restaurang. Donken hade nämligen redan stängt. Inte för att jag någonsin skulle välja Donken framför persisk mat.

En nöjd pojkvän = en kär pojkvän = en lycklig flickvän. Great success.

En annan väldigt trevlig nyhet är att min älskade syster och hennes man (min favoritsvåger) skickade en påse godis hela vägen till Norwich. Det mina kära vänner, är sann lycka!

Imorgon kommer mina fina tjejer på besök, och jag räknar sekunderna tills jag får träffa dem på fredag!! LÄNGTAR!

Nu ska jag plugga, det enda jag gör på min fritid typ. För en mindre trevlig tentamen väntar mig alldeles för snart. Det bästa är ändå att jag får träffa min familj, längtar såå mycket!

Nu är godispåsen slut.



xx



Busunge!



Hamid och hans vänner. Nähe?



Jag och mitt hjärta<3


...



Han gör det med stil:)



<3



WOHOOO!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0