My heart beats like a drum.

Jag har fått klagomål från olika håll. Min blogg är mer populär än jag trodde, och jag måste uppdatera mer. Efterfrågan är mycket större än väntat och jag måste prestera på topp för att tillfredsställa mina läsares bloggbehov. Mitt liv är tydligen intressant för många av er, typ.

Jag har även fått önskemål, bland annat att jag ska skriva kortare inlägg, för enligt många av er kommer detta leda till en större motivation att skriva. Jag vill egentligen inte påstå att det är motivationen som sviktar, jag vill däremot säga att det är tidsmässigt svårt att hantera en blogg. Att passa ett barn under veckan, träffa min älskling varje helg, plugga och skaffa vänner samtidigt, det kan tyckas vara väldigt tidskrävande. Men jag vill hellre påstå att skype upptar större delen av min fritid. Missförstå mig rätt. Jag älskar att prata mer er, men detta kan alltså påverka min blogg och dess kvalité. Så please understand, det är inte alltid lätt att ha blogg, eller hur Shervs (www.shervs.blogg.se)?

Det här är mitt försök till att skriva ett kort inlägg: Under veckan som har gått har jag hunnit träffa min älskling Hamid. Vi hann träffa Sandra, och även kolla på två filmer. Alltså har vi inte gjort så mycket, har mest, för att låta väldigt ung och hipp "chillat" med varandra. Måste säga att förutom att han är min pojkvän, är han även en utav mina bästa vänner<3

Jag har tillbringat mycket tid med Nilou nu och det går bättre och bättre varje gång. Nu är jag kvar här i Norwich under helgen så det ska bli mysigt att vara med familjen. På måndag ska Hamid hälsa på, längtar så.

Måste erkänna att jag är väldigt cool. Hade jag sett mig själv från en annan kropp hade jag tyckt det i alla fall. För jag vågar. Okey, nu låter jag lite väl självgod men hör på. Leoparden (Grannie som går 200 km/h), är engelskalärare och hon har flera au pairer i sin klass. Jag fick numret till en, smsade och sa att jag ville träffas. Något jag aldrig hade gjort i Sverige. Fick kontakt med typ 15 andra, frågade rakt ut på vår au pair sida om någon ville träffas men fick inget svar. Jag gav inte upp. Jag facebookade en annan tjej och frågade om hon ville träffas. Jackpot. Vi träffades dagen efter, lunchade och shoppade. Så numera har jag en vän till. Pavla. Kul för mig.

Saknar er för övrigt väldigt mycket<3 Bilder kommer snart, ska lägga mig nu för imorgon är det en ny dag med Igglepiggle, Waybaloo (Grannie tycker dessa figurer är höga), Makka Pakka, kläder dränkta i vatten, spott och snor, lekstunder och en massa annat.

Hur tycker ni att det har gått? Är jag bra på det här med korta inlägg? Kommentera, det är många som läser som aldrig kommenterar. Come on, jag behöver lite push:)

With love<3

Kommentarer
Postat av: Saska

Jag tycker att du har gjort ett bra jobb med "nedkortandet" av bloggen men jag tror att du kan bli bättre :D Saknar dig väldigt mycket nu faktiskt :( Men snart träffas vi ju, Woohoo!!



<3<3

2011-03-11 @ 00:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0