In Mang's head..

Nu minns jag varför jag inte gillar korta inlägg. Jag får ingen feedback, inga kommentarer. Jag tycker inte att ni läsare är så trogna faktiskt..

Anyway, idag har jag haft en heldag med min lilla buse. Och jag känner att min kärlek för henne växer varje dag. Hon är så himla söt, jag kan inte ens beskriva alla de saker hon gör och säger. Idag var hon helt förälskad i mig, hängde hos mig hela tiden, ville sitta i mitt knä, krama mig och pussa mig hela tiden. Även när hennes pappa var här, yes. Men Mamai (som hon kallar sin mamma) är fortfarande number one, och det kan jag väl tillåta.

Är idag fortfarande lika lat som jag har varit de senaste två veckorna. Väljer att lägga min tid och energi på att plugga någon timma nu istället för att lägga upp bilderna. Men, en sann kvinna håller det hon lovar, så innan jag åker på lördag ska det finnas bilder från de senaste två veckorna i mitt liv.

På söndag har jag redan varit här i en månad, awesome.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Saska

Glömde kommentera om den äckliga tandborstutbytningen i förra inlägget :D Fy säger jag bara hahaha :D

Jag tycker verkligen att vi läsare förtjänar lite bilder nu. Jag kan inte fatta att det har gått en månad redan :O

Saknar dig <3

2011-03-17 @ 20:47:09
Postat av: The Sexy mäma Babes

Haha jag älskar din blogg!! ska jag vara ärlig så slår den Kenzas! Jag lovar :D saknar dig, våra sjuka påhitt, (de blåa öronen HAHAHA) våra skratt, våra hungriga tider och våra lugna mysstunder. Men jag är glad över att du har följt ditt hjärta och även släppt in nya människor i ditt liv. Jag är glad över att du upplevt så mycket, - det känns som att jag går igenom det när du gör det. Sitter på engelskalektion och vad är bättre än att läsa älsklingen Marals blogg? I love you, forever and ever to the moon and back! (btw, har förslag på en ny tattoo säger sen)

Animal ghu<3

2011-03-18 @ 09:46:08
Postat av: Mehdi

Hoppas att Leon är number one för dig fortfarande:) Du är aldrig online på skype honey... Imorgon kväll ska jag & Leon vara hos mamma hela kvällen. Kom in om du hinner. Puss

2011-03-18 @ 20:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0