Ze pics..

.. som Nilou givetvis skulle säga. Ibland tror jag att hon var fransyska i ett tidigare liv. Här kommer alla de bilder jag har lovat. Imorgon blir det London vilket innebär att jag inte kommer blogga på nästan en hel vecka. Jag vet att ni älskar mig i alla fall. Ha en underbar helg, för det ska jag ha!<3




Sightseeing i Norwich



Railstation, där jag tillbringar halva min tid i Norwich.



Typiskt England.



Nilou med bubbles (babbeeels)





<3




Sandrisen:)



...



Precis som i Borås bör man alltid ha ett paraply med sig. Fast här har jag aldrig fått använda mitt fina paraply..

 

Nilou ser skyldig ut i mitt rum..



Våren är här. Eller var här.



Ser ni den söta locken?



Nilous favoritställe..


Gick förresten häromdagen i parken och tänkte: konstigt att jag inte har fått fågelbajs på mig här. Är här rätt ofta, är ganska många fåglar här och väldigt många träd. Vad händer dagen efter? Fågelbajs.


Kommentarer
Postat av: Heidi

oj vad aktiv du har varit på sistonde, du har skrivit massa nya inlägg sen ja va där sist, får nog gå in här varje dag från och med nu :D fast aa nu ska du ju inte blogg på en vecka iförsej haha. jätte fina bilder :) och va sööt nilou är :D hoppas du får det underbart i london. älskar dig <3

2011-03-20 @ 09:15:30
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: katja

nice med bilder!

2011-03-22 @ 13:18:50
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0