It's not a goodbye..

It's a "see you later"..
Ja, min resa har narmat sig sitt slut, jag har sagt hejda till min underbara au pair familj och det utbyttes en heldel tarar dar. Eller ja, iaf fran mig. Jag grat som ett barn, trodde aldrig den dagen jag var pa vag till denna fantastiska familj for forsta gangen att det en dag skulle bli sa svart att saga hejda.
Befinner mig just nu i London, hos Hamids farbror. Har det valdigt trevligt, men passar pa att blogga medan de andra arbetar i tradgarden, it's just the easy way out. (Bor tillagga att detta inlagg skrevs for nagra dagar sen och sparades, sitter alltsa pa Hamids sang nu efter en ordentlig KFC middag). Detta blir formodligen sista inlagget fran detta underbara land som for alltid kommer finnas i mitt hjarta! Ska bli ganska jobbigt att lamna det pa fredag tror jag. Men samtidigt valdigt roligt for jag ska motas av min nu valdigt gravida syster pa flygplatsen (om Stansted raknas som flygplats?). Shari du hamtar val mig?? Ska shoppa det sista den har veckan och bara njuta av London, och min pojkvan saklart.
Imorgon kommer Gormit till London med sin syster och tva vanner, langtar sa mycket! Kanns som att halva Sverige har varit pa besok har, vilket har minskat min hemlangtan:) Jag och Hamid ska aven pa sightseeing, med alla must-see stallen i London, som Big Ben, London eye, Hyde park osv.
Vill bara saga att det har ar det basta beslutet jag har tagit i mitt liv, och det basta aret i mitt liv, hittills. Jag alskar att jag har hunnit uppleva sa mycket och kan inte ens tanka mig vad livet har kvar att erbjuda.
Langtar efter alla er dar hemma, vi syns valdigt snart! Och mamma, jag langtar efter din fesenjon<3
Jessika Skold, ett personligt meddelande till dig. Ska tillagna ett helt inlagg till dig nar jag kommer hem, internet ar segt = helt omojligt att ladda upp bilder. A deal is a deal, I promise.
Fattar dessutom inte varfor radavstandet forsvinner? Aja ni vet ju hur det brukar se ut:)
Pusssss, ses snart! <3

Kommentarer
Postat av: Jessika Sköld

I like it, thank you bitch. Ska bli så kul att ha dig hemma igen! <3

2011-05-04 @ 13:45:42
URL: http://jessikaskold.blogg.se/
Postat av: katja

om det är körkort du menar så jajamän! fan vad jag ska ha det NU!

2011-05-04 @ 19:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0