Nu åker vi!

Min söta bebis har fått körkort, gissa om jag är stolt? Grattis min Sheila jighli jag är så glad för din skull du är så bäst!<3 Nu åker viiiii.

Jag har jobbat tre nätter i rad vilket innebär att mitt liv har pausats. Så nu börjar jag leva igen, i några dagar i alla fall. Insåg lite för sent att jag inte hinner träffa Leon på två dagar nu när jag är iväg, vilket innebär väldigt olyckliga stunder för mig, jag saknar honom redan och två dagar på det, hur ska detta gå?

Imorgon bär det av till varmare breddgrader (vet inte riktigt vad detta innebär, antar att det betyder varmare ställen? Låter bra i alla fall). Vet iofs att det inte har något med det stället jag ska till att göra med, men ändå. Ja, nu räcker det, jag ska till Stockholm. Jag ska träffa min Farzane som jag inte har träffat på ett halvår, och jag ska umgås med min syster innan hon blir morsa haha. Åker alltså upp med Shari och Micke, världens bästa svåger:)

Jag minns så väl när jag och Farzane träffades varje dag, älskade att umgås men gick varandra på nerverna ibland. Var sura en stund, blev sams och firade det med att äta. Som allt annat, vi åt jämt. Det gör vi fortfarande, nu har hon lockat mig till Stockholm med chips och cola som redan har inhandlats. Plus att vi ska äta Max. Mmmm. Minns alla gånger vi gick till Commerce för att köpa ostmackor med cola och cafeterians stora barkisar för 7 kronor. Jag minns att vi alltid pratade med våra lärare för att vi inte var redo för att göra provet, vi gjorde det ändå och fick nästan alltid bra resultat. För att inte ha pluggat vill säga. Jag minns alla gånger vi skolkade (ja det hände även oss) för att shoppa eller äta haha. Jag kommer ihåg när vi gömde oss på bussen och när Farzane trodde att det brann på bussen ch tvingade alla att springa ut. Hur panikslagen blev inte den busscahuffören? Jag kommer ihåg första gången jag var hos Farzane, första gången vi pratade i telefon och jag hörde hennes katt (läs gnisslande dörr). Farzane minns du när du sökte till din utbildning? Hur nervösa vi alla var? Jag minns alla gånger vi har tröstat varandra, alla gånger vi har gråtit och definitivt alla gånger vi har skrattat. Åh det var tider det.

Nu ska jag vidare, puss!

Kommentarer
Postat av: Jessika Sköld

Alla gånger vi skolkade för att shoppa eller äta HAHA så jävla klockrent. Lev livet i huvudstaden dear <3

2011-05-26 @ 13:31:46
URL: http://jessikaskold.blogg.se/
Postat av: Heidi

HAHAHA har hon seriöst fått alla att gå av en buss? det var inte dåligt :P vf trodde hon att det brann då? ha det underbart i estocolmo :D pussar <3

2011-05-26 @ 16:57:24
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Sheila

Du är bäst på att vara bäst! Älskar dig så mycket<3

2011-05-31 @ 23:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0