Att blogga är som att tala med sig själv. I alla fall om man inte är känd.

Yes, jag ska börja högskolan till hösten. Nu är det helt bestämt. Jag sa ju att jag klarar allt. Det jag vill i varje fall.

Så idag valde jag min praktikplats, vilket innebär att jag kommer hamna på en psykisk avdelning. Sen vilken det blir vet jag inte än.

Jag och Saska har återupplevt Australienresan lite smått, kollat på bilder, pratat minnen. Sånt vi vill minnas och sånt vi hellre glömmer. Det som hände i Oz, stannar i Oz. Så brukar det ju heta.

Kollade på lite resor, det är okey att drömma ibland. I augusti kanske, vem vet?

Fönstershopping med Heidi, varför det inte blev riktig shopping kan ni nog räkna ut. Men Heidi storshoppade, typ. Det var mysigt :) Jag har ingen aning om varför jag delar med mig av min dag, vem är intresserad liksom? Men så blir det väl, ni får höra det roliga i mitt liv. Som att jag var med min mysiga familj igår, eller att vi alla ska till göteborg och äta frukost på lördag. Då jorden ska gå under. Nej tack, jag är inte redo än, jag ska bli moster om en månad. Vi kan vänta med det där ett tag.

Saknar min pojkvän, men det gör jag ju varje sekund så det är väl inget nytt. Nu ska jag lägga mig och drömma om honom. Min prins. Fast Leon är min riktiga prins, Hamid är min sagoprins :) Missförstå mig rätt, Leon är en prins, fast inte min kärleksprins. Nej nu blev det komplicerat. Never mind.

Puss


Lite näringsrik mat i underbara (läs hemska) Rockhampton! :)




Jessica är otroligt bra på att göra flätor. Typ.







Hahaha



HAHAHA jag dööör, den här bjuder jag på! :D



Världens. Godaste. Chips.



Äcklig medtagen lunch:)



Hahaha, Jessicas verk.



Ser ni fyren? Dit gick vi. Jag vet.


Trött och svettig som aldrig förr.



Jessica var desto piggare.









Vår mest dyrbara ägodel.



Precis såhär roligt var Cape Tribulation..



I brist på annat att göra..



Älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: Jessika Sköld

Ååh grattis till Högskolan! :D Great ju! Asså bilden på Jessica i poolen är såå rolig eftersom jag vet vem hon härmar haha! :D



Puss <3

2011-05-20 @ 11:26:10
Postat av: Saska

Grattis till högskolan! :D Hahaha jag är bäst på att göra flätor :D Bilden från Fraser Island är ju bara för hemsk snacka om dubbelhakor. Cape fucking Tribulation in my ass!!



Älskar dig <3<3

2011-05-22 @ 21:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0