Det är fint här uppe bland molnen..

Ja, inte har jag bara totaländrat mitt liv med tre nya tatueringar, rött hår, piercing på örats konstigaste ställe, ny garderob, fest varje helg.. Och varje torsdag.. Jag är numera även en stolt bilägare till min nya vita baby<3 en helt ny vit polo! 2012, framtidens bil (eftersom det inte är 2012 än). Och jag har bara varit singel i exakt, på dagen, fyra månader.

Igår, efter att ha hållt det hemligt i flera veckor fick jag äntligen min fina bil! Lyckan var och är fortfarande total. Som jag sa till min syster igår, inte för att jag har varit det förut, men den här känslan är fan bättre än att vara hög! Jag älskar det! Jag har en vit rattmuff, vit iphone som matchar, rosa isskrapa och rosa snöborste:)

Who needs a man when you have a car?

Jag svävar på moln just nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0