You never know how strong you are, until being strong is your only choice.

Mardrömmar. Känning. Mardrömmar. Kan det bli värre tänker du? Ja.

Tänk dig att du vaknar, hinner inte öppna ögonen, inte ens ett öga. Det första som dyker upp i din hjärna är ditt ex. Hamid (ska jag döpa om min blogg till the break up?). Det är samma känsla som när du inser att du har blivit kär. Då du har träffat en kille och känner att det här är rätt, vi kommer gifta oss. Fast den här gången med den lilla detaljen att ert långa förhållande faktiskt inte existerar längre. Kanske i ditt huvud. Förmodligen i ditt hjärta. Men inte i verkligheten. Så börjar en fruktansvärt dålig dag.

En dålig dag kan fortsätta på många olika sätt, hur min fortsatte låter vi förbli osagt. Lite trevliga möten blev det ju, en kompis, min favoritbror Mehdi och min prins Leon. Sen blev det dåligt igen. Men sen..

Ja sen avslutaees dagen väldigt bra och jag ska sova nu med ett leende på läpparna! Godnatt.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0