Now how did you? Just how did you become that kind of guy?

Oh, mitt hjärta slår för en låt. Heartbreaker. I'm addicted.

Tentatider igen, håll tummarna för att jag klarar tentan imorgon.

Sitter och funderar. I Iran kan man inte vara enkel, då syns man inte. Man ska vara lite sådär Hollywoodfruaktig. Jag älskar ju nagelförlängning, helst gele, helst fransk manikyr. Ska jag förlänga? Hinner bara med en omgång, för sen börjar jag jobba (jag har så valt fel yrke). Men det kanske är värt det? Att känna sig sådär snygg, lite rik och att dessutom synas. Sen vill jag så gärna ha det där röda håret tillbaka. Jag förösker övertala Sheila nu, men hon verkar inte så pigg på det.. Men åh vad jag saknar det!!

Tänk rött hår, då syns man ju verkligen, och lite solbränna. Åh!

Nu ska jag tentaplugga, jobba en snabbis och plugga sen igen. Håll tummarna!

/ tjejen med drömmar om att leva ett äkta montazamiliv (hehe, fniss) Nej jag är inte ytlig, bara ibland:)

Just på denna bilden är jag inte så hollywoodaktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0