Att drömma sig bort till ett land inte så långt bort.

Om fyra dagar är vi på väg till Turkiet! Jag har nog aldrig längtat så mycket till en resa som nu. Jobbar min fjärde och sista natt nu. Leon, min lilla prins hjälpte till att baka en kladdkaka. Så var Jessika med förstås. Det har aldrig intresserat mig att sitta och skriva om mina dagssysslor här. Det har varit lika ointressant som det har varit att ladda upp bilder på det jag äter, annonsera mina tvättider, informera om eventuella besvikelser och liknande på facebook. Så varför jag skriver det här idag kan jag inte svara på. Det enda jag kan säga är att jag ska leva livet som aldrig förr! Och vad jag längtar! Vi startar det livet på onsdag. På landvetter. Det var inte mycket vettigt jag skrev men nu har ni i varje fall haft något att gör i tre minuter. Och landet jag drömmer mig bort till är England. Fast det visste ni nog redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0