The Drs.

De tre vanligaste misstagen kvinnor gör i män-djungeln enligt tvprogrammet the Drs:

1. Ger vårt telefonnummer till män - vi ska tydligen ta deras telefonnummer inte ge vårt. Då undrar jag vart spänningen och manligheten försvann? Fast resonemanget om att vi då har övertaget är helt okey.

2. Klär oss för utmanande - för det drar till sig fel män, bara slisk. Du får en man för natten men inte för livet. Då tänker jag att jag ska ut med en one-piece nästa gång så hittar jag mannen i mitt liv. For sure.

3. Vi har sex för tidigt - det ger inget annat än könssjukdomar och som hon uttryckte det, oönskat moderskap i 18 år. Nu uppstår det många frågor. Så man kan inte på något sätt skydda sig mot detta? Moderskap, vad händer med fadern? Många män tar faktiskt ansvar. Och enbart i 18 år? Så man slutar vara mamma efter 18?

Åh vad jag blir besviken, jag som älskade detta programmet. Är detta stenåldern? Vad hände med att kvinnor faktiskt kan klä sig i en snygg, kort, tight klänning fast bete sig fint? Måste man alltid gå ut i en säck? Varför ens kommentera hur man ska klä sig? Det är väl inte det som avgör om man ska fortsätta träffas eller inte? Och alla de som faktiskt har haft one night stand, men blivit gravida och hållt ihop? Gift sig? Älskar varandra? Finns inte dom då? Och könsjukdomar det får man bara om man ligger för fort, inte om man väntar tre månader för då finns det absolut ingen risk för sånt?

Gaah. Vilken värld vi lever i.


Kommentarer
Postat av: Katja

alltså man blir ju trött.på riktigt.

2012-08-26 @ 10:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0