2012 taught me how to be 2013.

Åh vilket år.

Jessica, tycker du att 2012 har vart ett bra år, frågade jag idag. Det har vart mitt bästa fick jag till svar.

Vad tycker du, frågade hon. Nej, jag kan inte säga att jag kan titta tillbaka på det med ett leende. Det har hänt så mycket, men ändå ingenting.

Jag har varit nedstämd alltför många gånger, deppat över att det dära förhållandet tog slut och aldrig riktigt slutat undra varför. Men wtf Maral, nu får du skärpa dig!

Jag gillar inte nyårslöften, men jag ska skriva ett nu. Ett jag ska följa.

No more Hamid.

Jag lovar att göra mitt yttersta för att hålla detta.

Iår ska bli ett grymt år, jag ska operera bort mitt bihang, gå ner 15 kg, skaffa lägenhet, börja en ny klass, lära känna nya människor, läsa min sista skötersketermin, ha en underbar sommar och älska livet mer än någonsin. Fyfan vad bra det här året kommer bli!! Can't wait!!

GOTT NYTT ÅR MINA FINA VÄNNER!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0