Fuck feelings. Be a bitch.

Jag och han. Jag kan inte riktigt beskriva. Men när han tittar på mig, när han är i samma rum är det som att jordens gravitation försvinner, som att han blir min dragningskraft, han håller mig kvar. Han håller mig kvar på jorden, och han får mig att sväva. På samma gång.

Min syster sa en gång, att det finns en person du kommer att möta i ditt liv, om du har tur. En person som gör dig knäsvag, en person vars blickar får dig att skaka, vars beröring får dig att svettas, en person du kan döda för att få kyssa. Du möter honom, om du har tur. Du kommer alltid känna samma sak för honom, oavsett vad som händer och inte händer. Du kommer för evigt undra vad han gör och var han är. Han kommer alltid tänka likadant om dig. För ni kommer aldrig bli tillsammans. Ni kommer aldrig möta någon med sån inverkan på er och ni kommer aldrig uppleva sådan attraktion igen. Men ni kommer aldrig bli tillsammans. Det handlar om passion, inte kärlek.

Och jag tänker att jag hade tur. Jag mötte honom. Och allt hon sa blev till en verklighet. Vår verklighet. Ändå känns det som en dröm. Han känns som en dröm.

Jag och han. Jag kan inte riktigt beskriva. Men när han tittar på mig, när han är i samma rum är det som att jordens gravitation försvinner, som att han blir min dragningskraft, han håller mig kvar. Han håller mig kvar på jorden, och han får mig att sväva. På samma gång.

Och jag undrar vad han gör och var han är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0