"Jag och du, vi kommer dö tänkandes"

Har läst gamla inlägg. Okey jag har läst hela bloggen. Och insett att en blogg är ovärderlig. Livets gång märks så tydligt när man får ner det i ord.

Nästa vecka åker vi till London. Jag kan inte fatta det. Och jag är så himla nervös! Jag ska nog växla pengar imorgon och packa. Åh.

Jag lyssnar på lugn musik nu, tänker på livet och ler. Livet är bra. Men så kommer en festlåt och jag undrar varför det var så längesen vi festade? Jag saknar xoy<3

Nu laddar jag mina batterier, försöker låte bli att tänka och helt enkelt låta det som sker ske. Ni förstår inte, ni som inte vet. Men ni som vet, ni vet. Jag ska inte tänka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0