Baby please remember.

Nu börjar det ju likna något.. I'm turning back to me again. Ja ni som känner mig vet ju (eftersom det numera är främlingar som läser denna otroligt innehållsrika blogg måste jag poängtera detta). Ni vet ju hur jag funkar. Att gå till xoy, på trettondagen, nykter. Så fungerar inte jag.

Men nu känner jag doften av gbg, ett otroligt härligt tjejgäng, alkoholhaltiga drycker, dans och skratt. Det låter mer som mig, så fungerar jag. Imorgon i alla fall.

Har jag tur träffar jag min hemliga kärlek. Vi ska gifta oss, fast det vet han inte än.

Sen måste jag skriva om min fina Heidi som just i denna sekund är färdig sjuksköterska! Hon är grym! Grattis mitt hjärta! Snart ska vi fira mig, vi ska i alla fall sikta på de närmsta tio åren. Haha. Typ. Så idag har jag ätit 17 rätters middag med en meny innehållande Heidis mammas gudomliga bakverk! Åh, tack!

Uuunnnn, wait for it - ttttzzzz.

And baby, there's nothing to remember anymore. We're so over.


Kommentarer
Postat av: katja

hahaha alltså dör av dina inlägg. Hoppas ni hade det party i gbg!

2012-01-15 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0