Don't chase them, replace them.

Jag höll andan, till i torsdags. Sen fick det räcka. Kapitlet är avslutat. I torsdags skrattade jag så jag fick ont i magen, hängde på Viskan med fint folk, dansade hela natten på vimmel tills mina ögon kändes så torra att jag inte längre kunde blinka. Pratade med min vakt fyra gånger, vakten som jag har en hemlig crush på. Fick godisrem av syster och mindes vår barndom, hängde med min Jessica, lyssnade på Darin med mamma, syster, moster och Jessica då så klart. Höll i Emilios lilla hand när han strosade runt på gatorna, mest för att han precis har lärt sig gå. Nu längtar jag mest till 8 augusti, till sol, bad, fest och Turkiet. Jag längtar till allt som väntar. Alla nya människor, alla goda drinkar, till solen och äventyret. Sen fick jag en fransk kärlekslåt av min drömman i London. En morgon bara sådär. Utan några kommentarer, utan någon förklaring. Och det gjorde min dag. För av någon anledning har han tänkt på mig när han har lyssnat på den låten, eller tänkt på den låten när han tänkt på mig. Kanske har han sett en bild och kände för att skicka något. I vilket fall som helst har han tagit sig tid att höra av sig till mig, och det värmer mitt hjärta. Lite för mycket kanske, men sen är jag ju hemligt kär i honom också. I honom och min vakt.


Kommentarer
Postat av: Skölden

Bevis att jag läser din blogg! Även när jag är på Cypern ;) miss u biatch <3

2012-07-24 @ 18:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0