One day you're going to wake up and realize you should've tried. I was worth the fight.

Minnen och tankar går att styra någorlunda. Sådant man ser, det kan man blunda för. Men dofter, det är något speciellt med dofter. Doften av hans parfym på en annan kille, det kan få mig att gråta. När en kille går förbi mig, med hans parfym, då vill jag be honom hålla om mig. Som H gjorde så fint. 
 
Om 14 dagar, om exakt två veckor har jag varit singel i precis på dagen ett helt år. För 9 dagar sen hade vi haft vår årsdag. Men vem bryr sig
Om siffror egentligen?
 
Det gör lite ont i hjärtat att jobba natt, det påminner mig så mycket om honom. Och precis nu, för en liten stund sen, var jag hos en av mina tanter. Och där i hennes badrumshylla såg jag en parfym. Hans parfym. Och jag gissar att den doften påminner henne om hennes livs kärlek. 

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Tack kära du, du skriver hemskt fint du med måste jag säga:*

2012-07-04 @ 20:34:23
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0