Someday someone is going to thank you for letting me go.

Vad ska du göra i England? Ja, det fick mig att tänka. Jag ska leva livet, se livet från dess goda sidor, dansa mig genom nätterna, gå hand i hand med söta pojkar på Piccadilly, jobba med något enkelt där jag inte behöver tänka. Jag ska äta på goda restauranger, träffa massa nytt folk, pussas med fransmän, dricka öl med engelsmän. Jag ska titta på film på stora biografer, gå på mina favoritmarknader, ha picknick i Hyde park. Jag ska beställa goda drinkar, flirta med killar på bensinmacken, åka tube bara för att, strosa runt på Oxford street, hänga på primark. Vad ska du göra i England? Jag ska till England och bara vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0