Sometimes I wish I had wings. So I could fly over some peoples head and shit on them.

Två hektiska dagar med randombesök och väldigt konstiga besked. Skvaller på jobbet, av det dåliga slaget. En tur till sjön för lite fisk, jo jag vet fråga inte hur, när och var. Ett besök på stadsparksbadet, den enda soliga dagen i Borås, mys hos moster, nattbesök hos Saska. Besök på sjukhusets konstiga avdelningar, blodprover, några gånger för mycket. Skratt med vänner, kärlek med familjen. Framtidsplaner och terapi med kompisar. "Ja Maral, det börjar bli lite tjatigt på bloggen, det har liksom gått ett år tänker du fortfarande på honom?", något i den stilen. Drömmar om resan till Turkiet, besked om att min drömman har skaffat tjej. Pepptalk av chefen och planering för veckan. Det var dagens-det-här-har-jag-gjort-du-måste-läsa-för-mitt-liv-är-såååå-intressant. Och den meningen rankar min fjortislista på ord-med-bindestreck. Topp tre. Håller andan en liten stund till och förbereder mig för sista kapitlet i vår bok. Imorgon. Från och med imorgon slutar jag blogga om honom. Eller från och med torsdag. På torsdag. Jag lovar. Typ. Nu ska jag sova och drömma om min man i London. Vi ska gifta oss, men han vet inte om det än. Sen ska vi skaffa barn. Den detaljen har jag berättat. Att han ska bli far till mina barn. Han vet. Nu ska jag sluta skriva om allt annat bara för att undvika skriva om honom. Ni vet han. Han som ska skriva sista meningen i sista kapitlet om vårt liv. Kapitlet som tar slut snart. Vi är på sista sidan. Over and out.


Kommentarer
Postat av: Katja

Torsdag - kvällen du skiter i allt (som alina devercerski säger;)). You go girl!!!

2012-07-18 @ 21:51:18
URL: http://katjasjoblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0