Treat your girl right, or sit back and watch someone else do it for you.

Ytterligare en natt avklarad. Exakt 14 dagar kvar till Turkiet. Det kryper i kroppen, fingrarna darrar och jag behärskar mig till max. Jag vill packa. Giv mig styrka, låt mig hålla tillbaka. Vad ska jag göra resterande 13 dagar? Jobba 7 av dom men de 5 dagar som blir kvar då? Om jag packar liksom. Idag blir en varm dag, vi kanske åker ut en sväng med båten. Ja vi har en. Eller min syster och hennes man, men den är min också precis som deras son är min. What's yours is mine aswell, and the other way around, typ. Och nej det är inte en gummibåt. Det är en motorbåt. Och Östersjön duger bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0