I keep my balance when I should fall.

Vilken kväll! Heidis födelsedag, torsdag - ja då vet vi allihop att xoy händer.

Ska vi verkligen gå ut frågade Heidi. Jag tyckte det lät bra, en hemmakväll för en gångs skull. Det händer ju typ aldrig. Men sen sa jag - tjejer jag lovar att efter många om och men kommer vi gå ut ändå och då kommer någon av oss träffa en person som kommer betyda mycket för någon av oss i framtiden. Det var så min syster träffade sin man.

ja, visst träffade vi några. Vad som händer i framtiden vet jag inte. Men för egen del så träffade jag någon som inte bara får mitt hjärta att slå extraslag, inte bara volter. Han stimulerar kräkcentrum. På ett pisitivt sätt. Han får mig att skaka som ett asplöv, i flera timmar. Han kan förstöra min kväll. Han kan göra min kväll. Och jag hade ballerina. Katastrof. Ka. Ta. Strof!

Tur att man har fina vänner som ställer upp med körning av skor/lugnande av nerver/push/stöttning.

Sen fick jag men för livet idag, men det går vi in på en annan dag.


Kommentarer
Postat av: katja

åh vill ju prata om den kvällen, om det hände något fint! :)

2012-04-07 @ 14:16:48
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0