Everytime you mistreat a woman you give up your right to be treated like a man.

Ibland är jag så himla lycklig, älskar livet sådär jättemycket att jag vill ställa mig utanför världen och krama om den.

I lördags var jag det. Lycklig i min egen bubbla, den bubblan som Saska får besöka ibland. Ja hon är fin hon. "Vad använder du för vax?" "Det är spray." Eller taxiletandet, eller ska vi kalla det för envisschaufförlåtosskallahonomförD-letande? Bekanta i kön, i baren, nya människor. Vodkashot och cider, vodka redbull och dans. Dans och en himla massa mummel. En mamma som väntar hemma, som är vaken och har bäddat upp, ifall man skulle vara för full liksom. En afghansk taxichaufför, en minneskucka här och var, en himla tråkig bakfylla dagen efter, massa sött och fett. En hel donkenmeny, innan festen. Vi gör det på vårt eget sätt och vi gör det bra.

Ibland är jag så himla lycklig, älskar livet sådär jättemycket att jag vill ställa mig utanför världen och krama om den. Lycklig för de människor jag har omkring mig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0