I make no apologies for how I choose to repair what you broke.

Nu taggar jag och Jessica. Ny klänning, en vodkaflaska, cider, öl, grand, dans, nytt folk. Kan det bli dåligt?

Saska, min närmsta vän. Du som alltid har ställt upp, gråtit med mig och skrattat med mig. Varit nervös med mig, festat med mig. Du som alltid finns där för mig. Du som reste med mig till andra sidan jorden. Om du bara visste hur mycket jag älskar dig<3

Och du som alltid finns med på ett hörn, i mitt hjärta, i mina tankar. Ikväll ska du bli bortglömd. Bara ikväll.


Kommentarer
Postat av: katja

fin ni är!! Haha jajmän, säffle levererade ;) Ja han var fin han, lammkött dock. Åh ja glass hade varit kanon! Eller pizza. Är i valet och kvalet där alltså. Hoppas ni hade det bäst på grand!!

2012-05-06 @ 16:13:30
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0