Make me remember you, like you'll forever remember me.

Dagarna går mest till att jobba (eller ja mest nätterna då), springa på läkarbesök, pussa på mina prinsar, försöka läsa färdigt min bok (Bokhandlaren i Kabul), njuta av hösten och längta till torsdagar och helgen. För då hänger jag och Saska på xoy. Om vi inte jobbar. Eller ja det hindrar inte Jessica, det är mest om jag jobbar den natten.

Livet flyter på bra just nu och jag trivs sådär jättemycket med min tillvaro.

Mitt mammahjärta mår bra, nu när min bebis mår bra. Fylld med spolarvätska, fulltankad och nytvättad. Så himla bra.

Från och med imorgon börjar jag med min hårdträning, trots min kroniska förkylning.

Idag har Saska tagit hand om mig, sänkt Tvn när jag omotiverat somnat i soffan, väckt mig med doften av nygjorda pannkakor (hon vet hur en kvinna ska tas hahaha) och hemmagjord sylt. Vi har ätit popcorn och bokat biljett till huvudstaden. Och vi har skvallrat om det som är störst i våra liv just nu. Om och om igen. I fem dagar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0