You dont know what I'm about to do to you, it's just that I think I might get used to you.

Jag sitter på biblioteket i högskolan och sörjer. Sörjer att vi inte ska dansa imorgon, sörjer för att jag måste sitta hemma och plugga till något jag egentligen inte vill bli. Sörjer för att xoy ska dansa en hel natt utan oss.

Jag inser att det är här man ska hänga om man är singel. Jag vill likna det vid en hunkmarknad. Lite som att det är här alla snygga killar gömmer sig.

Mina vänner, här följer en manual för er som är singlar. Lägg märke till att du inte nödvändigtvis måste studera här för att hänga här. Det finns en cafeteria, möt din kompis som är studerande och fika med henne/honom. Låna böcker på biblioteket och sätt dig på första plan för att "läsa". Då har du även koll på alla som kommer dit och lämnar stället. Lär känna folk som studerar där. Då har du fler anledningar att hänga där. Gå förbi några gånger per dag. Fungerar inget, säg upp dig och börja studera. Det är det värt.

Hitta ditt byte. Locka ditt byte, främst genom att flirta. Försvinn. Kanske gå till cafeterian, sitt där i 15 min och ät något. Håll koll på alla utgångar så han inte försvinner. Gå tillbaka. Locka honom ännu mer. Och viktigast av allt, lämna biblioteket innan honom. Håll tummarna att han infinner sig på klubb pank lagom till lönehelgen. Flirta. Gå förbi. Du har honom.

Jag ska försöka göra detta själv. Nu ska jag gå och stressa ihjäl. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0