You turned out to be the best thing I never had.

Mina dagar består just nu av sovmorgnar, Beyonce, Adele och Maroon 5 på högsta volym, trevliga promenader runt om i Stockholm, fönstershopping (för det mesta), fika, middagshäng, matlagning med mina favoriter, kvällsmys med solsidan, chips och cola, bokläsande och tjejsnack, givetvis är även vår Amrit med.

Spenderar dagarna med Gormit, Farzane joinar oss när hon har slutat skolan. Imorgon ska vi upp tidigt och äta frukost alla tre, åka till flempan och sova (i Farzanes lägenhet, utan Farzane), och sedan gå på bio med Farzanes klass på kvällen. På torsdag blir det fest och på fredag middag med stora gänget från Borås. I helgen blir det kryssning. Som jag längtar!

Men just ui njuter jag av att vara här. Av att känna att vi har blivit så vuxna. Jag njuter så himla mycket av att umgås med mina pärlor. Känner att jag har saknat detta så mycket, och önskar att Saska var med oss. Men det är hon, varje sekund, i våra tankar. Och på whatsapp. Sen önskar jag att tiden kunde stanna lite, så vi kunde njuta lite mer. Att tiden kunde gå lite långsammare. Sakta.

Nu ska jag sova, i en lägenhet mitt i smeten, med stora fönster och högt tak. Jag drömmer om att flytta hit en dag, jag har funnit en ny kärlek till Stockholm. Blir det inte Skottland blir det Stockholm. Fast allra helst vill jag att det blir Skottland. Så jag kan bli psykolog. Men det tar vi en annan dag. Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0