Excuse me, I might drink a little more than I should tonight, and I might take home with me if I could tonight. Cause we might not get tomorrow.

Ja inte direkt ikväll, för vem festar en tisdag? Många kanske, däribland jag faktiskt vid närmare eftertanke. Men inte i Borås. Och kanske inte i mitt vanliga liv. Mest utomlands.

Men torsdagar, det är bra dagar. Så nästa vecka, givetvis på löningen, blir det fest hemma hos mig. Det enda är att jag hoppas att Securitas inte hittar hit igen en tredje gång för att mina bittra grannar inte tål lite hög musik. Jag ska nog införskaffa öronproppar som de kan få när de ringer och klagar. Att de ständigt glömmer hur det har varit att vara ung.

Och jag har skapat ett event på facebook. Eftersom det är det nya elektroniska inbjudningskortet. Jag kan ju inte vara mindre cool, och skicka hem inbjudningskort till folk. Då hade väl ingen kommit. Det var i vare fall lättare än jag trodde.

Och jag sörjer, sörjer över att jag jobbar nästan varje torsdag. Fram tills nästa torsdag ska jag vila upp mig, för i vanlig ordning är det all in.

Cause we might not get tomorrow.


Kommentarer
Postat av: Heidi

oavsett hur du än gör så kommer du alltid vara den coolaste jag vet ;) <3 ja nästa vecka blir det liivat! :D

2012-09-18 @ 23:37:30
URL: http://heidiemilia.blogg.se
Postat av: Anonym

Woho hade varit himla festligt att också festa med er <3

2012-09-19 @ 11:52:05
Postat av: Anonym

Det var Katja på den förra kommentaren, blogg.se verkar inte fungera haha

2012-09-19 @ 11:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0