Jag har glömt dig en vacker dag.

Guldklomparna, mina vackra, underbara, väldigt snygga och sexiga skor har landat. Nu är de där de ska vara. I mitt hem.

Det har varit en bra vecka, utgång, nygamla människor, nya människor, date, dubbeldate (nej, fråga inte), löning, Noels fina namngivning, jobb, familjehäng och faktiskt en massa annat. Och så har vi det där spelet. Med alla dess regler. Ibland undrar jag var jag faktiskt ger mig in på. Det gör jag nog iofs ganska ofta.

Snart är det en ny vecka som säkert kommer vara spännande. Det är som min Sandra uttrycker det - du har satt dig på ett tåg och du har inte någon som helst aning om vart tåget för dig. Men du sitter där och tänker att man bara lever en gång.

Och jag njuter av färden. Det gör jag.


Kommentarer
Postat av: Katja

Snygga ni är då!!!!

2012-10-01 @ 13:44:15
URL: http://allthosetravellingdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0