Just like a tattoo.

Andra natten jag ligger sömnlös. Vad händer?

Jag ligger och filoseferar. Vad kan det möjligtvis vara som ligger bakom detta? Jag har gått in på djupet av mig själv, sökt efter ett svar, men får nöja mig med att inte veta.

Nej, det var en överanalys, och alldeles för djupt för att vara jag.

Jag längtar till torsdag då vi ska festa galet mycket, jag längtar till min walk in closet som jag ska få, jag längtar till oktober då jag ska vara i huvudstaden en hel vecka, då jag ska på kryssning. Jag längtar till mycket.

Och just nu saknar jag mina syskonbarn för mycket. Får lite abstinens och tänker att jag ska prioritera mina prinsar bättre.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Skölden

Åh va jag längtar till imorgon! :D Har en del att berätta och du också tydligen så vi får nog boka in en fika också ;) love u 4ever my slut <3

2012-09-26 @ 11:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0