She's not good, she's great.

Jag vet inte riktigt när och hur det hände, men det är som Saska säger - du är helt enkelt på g på hösten. Ja, det är väl min årstid.

Och jag tänker tillbaka ett år och inser hur fantastiskt det har varit! Min materiella rikedom - trots att det är mindre viktigt - utökades med en iphone och en vit bil, min pärla. Jag har träffat sjukt mycket nytt folk, haft tjejkvällar och filmkvällar, haft olika sorters relationer till människor. Vissa av dom finns inte längre i mitt liv, andra kommer nog finnas ett bra tag. Jag har tränat, och sen inte tränat. Provat LCHF med resultat för att sedan förstöra det ganska fort igen. Jag har varit i mitt älskade London 3 gånger, Turkiet och på Mallorca. Jag har börjat en ny klass, tagit ett andra uppehåll för att jobba. Festat för mycket och älskat det. Haft planer jag inte har följt, och slutligen det mest fantastiska, jag har blivit faster en andra gång<3

Jag har det underbart och nu är det höst, so I'm back om track. Again.


Kommentarer
Postat av: Heidi

you go girl!! :D

2012-09-25 @ 06:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0